Sunday, December 13, 2015

देबरले भाउजुलाई किस गर्दै बिस्तारै बेड मा सुताए पछी पुरा पढ्नुहोस रोमान्टिक यौन कथा

यो एउटा सत्य घटना हो । म र मेरो एक जना मित्र काठमाण्डौं को एउटै टोल मा बस्छौं । मेरो मित्र प्रायः जसो बिराटनगर मा नै बस्ने गर्छ । एता उसको बुढी र दुई वटा छोरा बस्ने गर्छन । जेठो छोरा २२ बर्ष को भए पनि कान्छो अहिले १३ बर्ष मात्र पुगेको छ ।
४५ को उमेर छुने बेला मा पनि मेरो साथी को बुढी भर्खर ३० को देखिन्छ । त्यसमा पनि उसको जिउ को बनोट यति खाई लाग्दो छ कि हेर्ने बित्तिकै कत्ति बेला उ संग सुत्न पाउने भन्ने इच्छा हुन थाल्छ । मेरो साथी प्रायः न हुने भएकोले हामी बीच कत्ति बेला र कसरी निकटता भयो थाहै पाइएन । त्यो कुनै अरु दिन भनौला । आज केही दिन अघि को कथा बताउन चाहन्छु । गोपनीयता को कारण उसको नाम भन्न चाहन्न । उसलाई सीमा भनेर कथा भन्छु । त्यो दिन सीमा ले मलाई बिहान ८ बजे फोन गरिन र दिन मा ११ बजे भेट्न बुलाईन । आउन लाग्दा दुई वटा बीयर को क्यान लिएर आउन भनिन । म कुरा बुझि सकेको थिऐं । ११ बजे म बीयर को क्यान सहित पुगें ।

दोश्रो तला बाट सीमा ले मलाई माथी आउन भनिन । म सरासर माथी पुग्दा उसले डाइनिंग टेबल मा दुई वटा प्लेट लगाएर बसेकी थिइन । मैले ल्याएको बीयर को क्यान मेरो हात बाट उसले लिएर खोलिन र चीयर्स गर्दै हामी टेबल मा बसेर चिकन र च्यूरा खान थाल्यौं । उसले त्यो दिन जीन्स को पाइन्ट र टी सर्ट लगाए की थिइन । हामी बीच केही कुराकानी का साथ बीयर को चुस्की चल्दै थियो । उसको मस्त जिउ टी सर्ट को बटन तोडेर बाहिर आउन छटपटाइ रहेको थियो । म एकटक भएर उस्को क्लिवेज हर्दै थिऐं । उसले सोधियो….यसरी के हेरेको ? मैले टी सर्ट बाहिर आउन छटपटाई रहेको कोमलता लाई बिस्तारै छाएर भने…..यो । हामी बीयर सकाएर बेडरुम तिर लाग्यौं । भित्र बाट ढोका बन्द गर्ना साथ सीमा ले मलाई कस्सिएर अंगालो मारिन । मैले उसको कपाल सुमसुमाउदै माया गर्न थालें । मेरो हात उसको कपाल बाट बिस्तारै तल झर्न थाल्यो । पिठ्यु बाट तल कम्मर हुदै मेरो हात उसको हिप माथी खेल्न थाल्यो । उमेर को कुनै असर थिएन उसको जिउ मा । कुनै तरुनी लाई माथ गर्ने हैसियत थियो उसको शरीर को । दुवै हत्केला मा उसको गाला लाई थामेर मैले उसको ओट मा मधुरो किस गरें । उसले पनि मेरो गर्धन मा अंगालो मार्दै मलाई किस गरिन । मैले उसको टी सर्ट फुकालें र दुध लाई चलाउन शुरु गरें । उसको जिउ मा कम्पन हुन थाल्यो । उसलाई किस गर्दै बिस्तारै बेड मा सुताऐं ।

No comments:

Post a Comment